Gp Pro Slip-On
Carbon/Titan./Black Steel
Důležité pokyny
Gp Pro Slip-On Carbon/Titan./Black Steel
Jako majitelé plnokrevného sportovního stroje nebo nejaktuálnějšího z Naked Bikes to jistě zažíváte stále znovu: Člověk sedí na „mašině“ a už slyší ten neuvěřitelný drsný zvuk, který se dere z výfuku při zrychlování - a to vůbec ještě neběží motor. Pak se podíváte za sebe, vidíte tu „rouru“ nebo jiný neforemný „kousek“ vyčnívat dozadu, motor se nastartuje a člověk už to ví: To není ono. Tady pomůže tlumič MIVV *GP Pro* Slip on!
Zadní tlumiče výfuku mají nenapodobitelný zvuk MIVV, zvyšují výkon a o něco snižují hmotnost. Čistá síla - skvělý zážitek!
Existují tři provedení série *GP Pro*:
- karbon
- titan
- černá ušlechtilá ocel
Každé provedení s mřížovanou koncovkou výfuku, která ukrývá dB Killer.
Vypadaly-li tlumiče MIVV *GP* relativně neškodně... *GP Pro* jsou proti nim ale „zlými hochy“!
Upozornění:
S/O: Slip-On (zadní tlumič výfuku s adaptérem kolena)
B/O: Bolt-On (pouze zadní tlumič výfuku k našroubování)
K/A: kompletní soustava (zadní tlumič výfuku a soustava kolena)
Kdo chce vyrábět sériové výfukové systémy pro Ducati, musí disponovat velkým know-how a splňovat ty nejvyšší požadavky na kvalitu. Přesně to dělá MIVV. Ale naštěstí nejen to: Italové své zkušenosti soustřeďují také do systémů pro dodatečnou montáž mnoha modelů motocyklů. A zde se uplatňuje nejen technická kompetence a nejlepší materiály, ale také typický italský design. Stručně řečeno: Díly nejen dobře zní, ale také skvěle vypadají.
.
MAINTENANCE:
Stainless steel should be cleaned regularly like all other materials, especially after exposure to salty air (near the coast), and also at regular intervals.
Water can easily collect in corners, edges and screw connections, resulting in corrosion. So careful cleaning is important, and if necessary screws should be undone in order to clean the parts thoroughly.
Do not leave rusty steel parts against stainless steel to avoid the rust "contamination".
This certification mark is the sole proof of legality stipulated by law, i.e. no written report or entry in the vehicle documents by a TÜV (German Technical Inspection Association) test centre is required. However, when it comes to installing accessories, the relevant guidelines of the Road Traffic Licensing Regulations (StvZO) must always be observed.
At a roadside check or a TÜV vehicle inspection, the registered keeper is only required to show the "E" mark. It is then up to the official in charge whether to check the mark with the Federal Motor Transport Authority (KBA) in Flensburg (or equivalent type approval authority in other countries), which is able to decode all certification marks.
Abyste zajistili, že tvoje věcná a pravdivá zpráva o zkušenostech bude velkým přínosem pro všechny čtenáře, dodržuj prosím následující pravidla.
- Ohodnoť prosím pouze produkty, které jsi osobně používal k určenému účelu.
- Prosím odůvodni svou pozitivní i negativní kritiku. Jedině tak z toho mohou těžit ostatní zákazníci a v případě potřeby můžeme produkt vylepšit.
- Nekopíruj prosím obsah, který již byl publikován jinde. Zde se počítá tvoje osobní zkušenost.
- Ochrana dat: Do recenze prosím neuváděj svou vlastní adresu nebo adresy třetích stran, telefonní čísla, adresy URL nebo dokonce jména třetích stran (lidí nebo společností).
- Neporovnávej prosím své hodnocení produktu s produktovými řadami třetích stran. Bez ohledu na to, zda je hodnotíš pozitivně nebo negativně, ty nebo my jako provozovatel tohoto internetového obchodu bychom porušili soutěžní zákon.
Fair play: Dodržuj prosím tato pravidla, abychom tvou recenzi nemuseli zkracovat nebo ji zcela smazat.
Vaše hodnocení produktu bylo uloženo. Zobrazí se za několik minut
Opravdu chcete svůj příspěvek zrušit?