Výfukový systém MIVV SR-1 s EG-BE
RS/TUONO V4 21-
Důležité pokyny
Originální katalyzátor není nutný! Je-li potřeba katalyzátor jako dodatečná výbava, obj. č. 10052736, objednejte ho prosím.
Exhaust system was tested according to the Euro5 emission standard
Expedováno včetně karbonového tepelného štítu
Výfukový systém MIVV SR-1 s EG-BE RS/TUONO V4 21-
Výfuky řady SR-1 jsou určeny především pro motocykly Superbike a Hypernaked. Systém SR-1 zdědil všechny zkušenosti získané v různých mistrovstvích světa MotoGp - Moto2 - Moto3. Výfuk navržený s velkým důrazem na detail zaručuje zlepšení vzhledu a výkonu motocyklu.
Tato verze se skládá z šestihranného těla z titanu s černou povrchovou úpravou a karbonové krytky s povrchovou úpravou T- will; ta je odolná vůči prudkým změnám teplot, typickým pro závodní svět. Na rozdíl od standardního výfuku zaručuje systém SR-1 z titanu výrazné snížení hmotnosti.
Možné varianty:
- Titan
- Titanová černá
- Ušlechtilá ocel
- Ušlechtilá ocel černá
Seznam vhodných motocyklů
Kdo chce vyrábět sériové výfukové systémy pro Ducati, musí disponovat velkým know-how a splňovat ty nejvyšší požadavky na kvalitu. Přesně to dělá MIVV. Ale naštěstí nejen to: Italové své zkušenosti soustřeďují také do systémů pro dodatečnou montáž mnoha modelů motocyklů. A zde se uplatňuje nejen technická kompetence a nejlepší materiály, ale také typický italský design. Stručně řečeno: Díly nejen dobře zní, ale také skvěle vypadají.
This certification mark is the sole proof of legality stipulated by law, i.e. no written report or entry in the vehicle documents by a TÜV (German Technical Inspection Association) test centre is required. However, when it comes to installing accessories, the relevant guidelines of the Road Traffic Licensing Regulations (StvZO) must always be observed.
At a roadside check or a TÜV vehicle inspection, the registered keeper is only required to show the "E" mark. It is then up to the official in charge whether to check the mark with the Federal Motor Transport Authority (KBA) in Flensburg (or equivalent type approval authority in other countries), which is able to decode all certification marks.
.
MAINTENANCE:
Stainless steel should be cleaned regularly like all other materials, especially after exposure to salty air (near the coast), and also at regular intervals.
Water can easily collect in corners, edges and screw connections, resulting in corrosion. So careful cleaning is important, and if necessary screws should be undone in order to clean the parts thoroughly.
Do not leave rusty steel parts against stainless steel to avoid the rust "contamination".
Abyste zajistili, že tvoje věcná a pravdivá zpráva o zkušenostech bude velkým přínosem pro všechny čtenáře, dodržuj prosím následující pravidla.
- Ohodnoť prosím pouze produkty, které jsi osobně používal k určenému účelu.
- Prosím odůvodni svou pozitivní i negativní kritiku. Jedině tak z toho mohou těžit ostatní zákazníci a v případě potřeby můžeme produkt vylepšit.
- Nekopíruj prosím obsah, který již byl publikován jinde. Zde se počítá tvoje osobní zkušenost.
- Ochrana dat: Do recenze prosím neuváděj svou vlastní adresu nebo adresy třetích stran, telefonní čísla, adresy URL nebo dokonce jména třetích stran (lidí nebo společností).
- Neporovnávej prosím své hodnocení produktu s produktovými řadami třetích stran. Bez ohledu na to, zda je hodnotíš pozitivně nebo negativně, ty nebo my jako provozovatel tohoto internetového obchodu bychom porušili soutěžní zákon.
Fair play: Dodržuj prosím tato pravidla, abychom tvou recenzi nemuseli zkracovat nebo ji zcela smazat.
Vaše hodnocení produktu bylo uloženo. Zobrazí se za několik minut
Opravdu chcete svůj příspěvek zrušit?