ŘETĚZ AFAM 520MX6-GG ZLAT
116 ČLÁNKŮ, OTEVŘ. S NÝTY
Důležité pokyny
ŘETĚZ AFAM 520MX6-GG ZLAT 116 ČLÁNKŮ, OTEVŘ. S NÝTY
AFAM je belgická společnost, která je světovou špičkou a určuje standardy ve výrobě hnacích řetězů pro motocykly všech kategorií, řetězových kol a kompletních řetězových sad. Ve společnosti AFAM pochází vše z jediného zdroje. Rozměry a tolerance všech hnacích výrobků jsou dokonale sladěny. A ty se o tom - stejně jako mnoho motokrosařů a dalších motocyklistů - můžeš přesvědčit na vlastní kůži. Například s řetězem AFAM 520MX6 s nízkým opotřebením. Jedná se o novou generaci motokrosového řetězu AFAM pro extrémní podmínky. Písčité, kamenité povrchy a bláto jsou pro každý řetěz tím největším trestem a mají naprosto negativní vliv na opotřebení a životnost. Naproti tomu AFAM používá chromované čepy, kovaná pouzdra a válečky, slitinové plechy, vysokopevnostní ocel a kompletní inženýrské a výrobní zkušenosti specialisty na řetězy.
- motokrosový hnací řetěz s nízkým opotřebením vyrobený z vysokopevnostní oceli
- ve 3 délkách: 116, 118 a 120 článků řetězu
- otevřený s klipovým zámkem
- chromované čepy
- kovaná pouzdra a válečky
- slitinové desky
- Vnější desky ve zlaté nebo černé barvě, vnitřní desky v chromu
Špičkové sady řetězů z Belgie
Společnost AFAM sídlí v malém belgickém městečku Nazareth u Gentu a nabízí technologii pohonu v té nejvyšší kvalitě. Zatímco mnozí renomovaní výrobci řetězů nakupují pastorky a řetězová kola od jiných společností, společnost AFAM nabízí vše z jednoho zdroje. Výhoda: všechny části hnacího systému jsou vzájemně optimálně sladěny, což umožňuje maximálně efektivní přenos hnací síly a vysoký kilometrový výkon. Je samozřejmé, že výrobce s takovými nároky se na světové úrovni účastní také motosportu: AFAM nejen vyhrává závody v MotoGP, závody superbiků a motokrosové soutěže, ale získává rovněž cenné zkušenosti pro další vývoj v sériové výrobě.
This product can be used for many vehicle types, but does not have an EC type approval (E-mark), ABE, TÜV certificate or other type approval and approval marks. They are therefore not approved for use in road traffic within the scope of the German StVZO. They may only be fitted and used on the vehicle for racing, competition or show purposes (classic cars, collectors, etc.). Before they can be used on the road, they must be individually approved by your TÜV test center. We cannot guarantee whether such individual approval is possible. Please also note our information on the relevant approval regulations (Section III), e.g. in our General Terms and Conditions (GTC), also for use outside Germany.
Abyste zajistili, že tvoje věcná a pravdivá zpráva o zkušenostech bude velkým přínosem pro všechny čtenáře, dodržuj prosím následující pravidla.
- Ohodnoť prosím pouze produkty, které jsi osobně používal k určenému účelu.
- Prosím odůvodni svou pozitivní i negativní kritiku. Jedině tak z toho mohou těžit ostatní zákazníci a v případě potřeby můžeme produkt vylepšit.
- Nekopíruj prosím obsah, který již byl publikován jinde. Zde se počítá tvoje osobní zkušenost.
- Ochrana dat: Do recenze prosím neuváděj svou vlastní adresu nebo adresy třetích stran, telefonní čísla, adresy URL nebo dokonce jména třetích stran (lidí nebo společností).
- Neporovnávej prosím své hodnocení produktu s produktovými řadami třetích stran. Bez ohledu na to, zda je hodnotíš pozitivně nebo negativně, ty nebo my jako provozovatel tohoto internetového obchodu bychom porušili soutěžní zákon.
Fair play: Dodržuj prosím tato pravidla, abychom tvou recenzi nemuseli zkracovat nebo ji zcela smazat.
Vaše hodnocení produktu bylo uloženo. Zobrazí se za několik minut
Opravdu chcete svůj příspěvek zrušit?