Storm Gp Exhausts
stainless steel
Důležité pokyny
Storm Gp Exhausts stainless steel
Výfukové soustavy Storm jsou založeny na know-how známého italského výrobce sportovních výfuků MIVV. Nabízejí oblíbený klasický vzhled Moto GP a typický sportovní zvuk, kombinovaný s dlouhou životností vnějšího pláště z nerezové ušlechtilé oceli.
Tlumiče hluku jsou kvalitně zpracovány a byly homologovány také pro mnohé starší modely motocyklů. S nanýtovaným dB absorbérem mají E-značku. Made in Italy.
Další podrobné informace ke schvalovací legislativě a péči o produkt najdete v sekci „Dokumenty“.
Poznámky:
Slip-on systém: Zadní tlumič výfuku se dodává s trubkou adaptéru kolena.
Bolt-on systém: Zadní tlumič výfuku se našroubuje přímo na originální přírubu kolena (bez trubky adaptéru)
Kompletní soustava (K/A): Kompletní výfuková soustava se skládá ze soustavy kolena se zadním tlumičem výfuku.
- U strojů neoznačených (*) zůstává zachován originální katalyzátor. U všech ostatních vozidel originální katalyzátor odpadá.
Italský výrobce výfuků pro motocykly MIVV je jedním z předních evropských výrobců v této oblasti. Společnost MIVV funguje jako výrobce originálního vybavení mimo jiné pro značky Yamaha, Ducati a Moto Guzzi, ale vyrábí také systémy příslušenství pro mnoho současných modelů motocyklů. Skvělý výkon systémů MIVV přímo vychází z poznatků získaných při závodech: MIVV již léta spolupracuje se společností Repsol-Honda v MotoGP. Výjimečný design je typicky italský a nesmíme zapomínat také na nezaměnitelný zvuk, ze kterého vám naskočí husí kůže. To v nedávné minulosti výrazně přispělo k popularitě této oblíbené značky.
This certification mark is the sole proof of legality stipulated by law, i.e. no written report or entry in the vehicle documents by a TÜV (German Technical Inspection Association) test centre is required. However, when it comes to installing accessories, the relevant guidelines of the Road Traffic Licensing Regulations (StvZO) must always be observed.
At a roadside check or a TÜV vehicle inspection, the registered keeper is only required to show the "E" mark. It is then up to the official in charge whether to check the mark with the Federal Motor Transport Authority (KBA) in Flensburg (or equivalent type approval authority in other countries), which is able to decode all certification marks.
.
MAINTENANCE:
Stainless steel should be cleaned regularly like all other materials, especially after exposure to salty air (near the coast), and also at regular intervals.
Water can easily collect in corners, edges and screw connections, resulting in corrosion. So careful cleaning is important, and if necessary screws should be undone in order to clean the parts thoroughly.
Do not leave rusty steel parts against stainless steel to avoid the rust "contamination".
Abyste zajistili, že tvoje věcná a pravdivá zpráva o zkušenostech bude velkým přínosem pro všechny čtenáře, dodržuj prosím následující pravidla.
- Ohodnoť prosím pouze produkty, které jsi osobně používal k určenému účelu.
- Prosím odůvodni svou pozitivní i negativní kritiku. Jedině tak z toho mohou těžit ostatní zákazníci a v případě potřeby můžeme produkt vylepšit.
- Nekopíruj prosím obsah, který již byl publikován jinde. Zde se počítá tvoje osobní zkušenost.
- Ochrana dat: Do recenze prosím neuváděj svou vlastní adresu nebo adresy třetích stran, telefonní čísla, adresy URL nebo dokonce jména třetích stran (lidí nebo společností).
- Neporovnávej prosím své hodnocení produktu s produktovými řadami třetích stran. Bez ohledu na to, zda je hodnotíš pozitivně nebo negativně, ty nebo my jako provozovatel tohoto internetového obchodu bychom porušili soutěžní zákon.
Fair play: Dodržuj prosím tato pravidla, abychom tvou recenzi nemuseli zkracovat nebo ji zcela smazat.
Vaše hodnocení produktu bylo uloženo. Zobrazí se za několik minut
Opravdu chcete svůj příspěvek zrušit?